Yağlı, İbrahim(Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2019)
Son finansal kriz, çeşitli kurumsal yönetim mekanizmaları ile firma performansı arasındaki ilişkilerin analizine yönelik ilgiyi artırmıştır. Buna karşın, bu ilişki bankacılık sektörü için çok az çalışmada ele alınmıştır. ...
Yağlı, İbrahim(Mehmet Akif Ersoy University, Faculty of Economics and Administrative Sciences, 2019-04)
Geçtiğimiz son on yılda dünyanın önde gelen firmalarında meydana gelen finansal başarısızlıklar, kurumsal yönetim (kurumsal yönetişim) kavramına her zamankinden daha fazla önem verilmesine neden olmuştur. Yönetim kurullarının ...
Bu araştırmanın amacı turizm işletmelerinde çalışanların yönetsel destek algılarının işten ayrılma niyetleri üzerindeki etkisinde ücret ve ek gelirlerin düzenleyici rolünün belirlenmesidir. Kapadokya bölgesinde faaliyet ...
Çoban, Suzan; Nakip, Mahir(Atatürk Üniversitesi İ.İ.B.F., 2007)
İç müşteri tatmini olarak bilinen iş gören tatmini, dış müşteri tatmini kadar önemlidir. Çünkü, dış müşteri tatmini iç müşteri performansına bağlıdır. Fakat iç müşteri tatminini olumsuz etkileyen bir çok faktör vardır. Bu ...
Yıldırma, işyerinde şiddetli sosyal stres kaynağı olarak tanımlanmaktadır. Yıldırma, normal streslere benzemez, uzun süre devam eder, sistematik olarak tek kişiye hedeflenen zarar verici hareketler ile çatışma şiddetlenir. ...