Hizmet işletmelerinde hizmet kalitesi ve işgören performansı değerlendirme aracı olarak gizli müşteri uygulamaları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aydın Tükeltürk, Şule
dc.contributor.author Göksu, Ö
dc.contributor.author Şahin Perçin, Nilüfer
dc.date.accessioned 2022-06-15T13:36:42Z
dc.date.available 2022-06-15T13:36:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Tükeltürk. Ş A, Göksu. Ö, Perçin. NŞ Hizmet işletmelerinde hizmet kalitesi ve işgören performansı değerlendirme aracı olarak gizli müşteri uygulamaları. III.Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:765720) tr_TR
dc.identifier.isbn 765720
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/6922
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Hizmet işletmelerinde hizmet kalitesi ve işgören performansı değerlendirme aracı olarak gizli müşteri uygulamaları tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal III.Balıkesir Ulusal Turizm Kongresi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği tr_TR
dc.contributor.authorID 59459 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-8760-643X tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster