Lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin eğitim memnuniyetlerinin belirlenmesi: Nevşehir üniversitesi örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Eren, Duygu
dc.contributor.author Özgül, Eda
dc.contributor.author Çullu Kaygısız, Neşe
dc.date.accessioned 2021-06-25T09:12:33Z
dc.date.available 2021-06-25T09:12:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation EREN DUYGU,ÖZGÜL EDA,ÇULLU KAYGISIZ NESE (2013). Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Eğitim Memnuniyetlerinin Belirlenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği. Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(35), 15-27. tr_TR
dc.identifier.uri https://dergipark.org.tr/en/pub/erusosbilder/issue/23769/253386
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/3136
dc.description.abstract Turizm sektöründe gelişimin sağlanabilmesi ve rekabetin sürdürülebilmesinde sektörde çalışanlar oldukça önemlidir. Turizm işletmelerinde hizmet kalitesinin ağırlıklı olarak işgörene bağlı olması sektörde çalışanların önemini artırmaktadır. Çünkü turizm işletmelerinde kaliteli hizmet vermek nitelikli personelle mümkündür. İyi eğitim almış ve tecrübeli çalışanlar, işletmeler arasındaki rekabette belirleyici bir öneme sahiptir. Bu nedenle turizm eğitimi, sektöre nitelikli personel kazandırılması açısından oldukça önemlidir. Turizm eğitimi veren bölümlerin dâhil edildiği bu araştırmanın temel amacı, turizm eğitimi alan lisans öğrencilerinin eğitim memnuniyetlerini belirlemektir. Araştırma verileri anket tekniği ile elde edilmiştir. Elde edilen veriler bilgisayar programları ile analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda öğrencilerin turizm lisans programlarından genel anlamda memnun oldukları anlaşılmaktadır. tr_TR
dc.description.abstract The employees of tourism sector are important in the development of tourism sector, and sustainability of competition. As the service quality of tourism businesses mostly depends on employees, their importance increases. This is because qualified service in tourism businesses is rendered by qualified personnel. Well-educated and experienced employees have a significant place in the competition between businesses. Therefore, tourism education is significant in bringing in qualified personnel to the sector. The main aim of this study which includes tourism departments is to determine the education satisfaction of undergraduate tourism students. The survey data is obtained through questionnaire technique.The obtained data is analyzed by computer software. The research result indicates that the students are generally pleased with their education at undergraduate tourism departments. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Turizm tr_TR
dc.subject Turizm eğitimi tr_TR
dc.subject Eğitim memnuniyeti tr_TR
dc.subject Tourism tr_TR
dc.subject Tourism education tr_TR
dc.subject Education satisfaction tr_TR
dc.title Lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin eğitim memnuniyetlerinin belirlenmesi: Nevşehir üniversitesi örneği tr_TR
dc.title.alternative Identificatıon of education satisfaction of undergraduate tourism students: A case of Nevşehir university tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 32659 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-4168-909X tr_TR
dc.identifier.volume 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 15 tr_TR
dc.identifier.endpage 27 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster