Ara
Giriş
Türkçe
English
DSpace@NEVÜ
→
Fakülteler / Faculties
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 5 out of a total of 5 results for community: Fakülteler / Faculties.
(0.019 seconds)
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiğin doğasına yönelik düşünceleri
Gedik Altun, Solmaz Damla
;
Yazlık, Derya Özlem
(
2020-07
)
Matematik alan bilgisinin kavramsal boyutta incelenmesi: Türev örneği
Gedik Altun, Solmaz Damla
(
2020-12-04
)
The ınfluence of mistake-handling activities on mathematics education: an example of definitions
Gedik Altun, Solmaz Damla
;
Konyalıoğlu, Alper Cihan
(
2019-02-28
)
Öğretmen adaylarının öklıd geometride hatalara yaklaşımlarının incelenmesi
Gedik Altun, Solmaz Damla
(
2020-12-10
)
Analysis of the relationship between mathematics teacher candidates’ reflective thinking levels and their philosophical views on the nature of mathematics
Yazlık, Derya Özlem
;
Gedik Altun, Solmaz Damla
;
Kaya, Deniz
(
Genç Bilge Yayıncılık
,
2022-09-30
)
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Bu Bölüm
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Hesabım
Giriş
Discover
Yazar
Gedik Altun, Solmaz Damla (5)
Yazlık, Derya Özlem (2)
Kaya, Deniz (1)
Konyalıoğlu, Alper Cihan (1)
Konu
Alan bilgisi (1)
Approach to error (1)
Conceptual information (1)
Content knowledge (1)
Definition (1)
Derivative (1)
Hataya yaklaşım (1)
İşlemsel bilgi (1)
Kavramsal bilgi (1)
Matematik eğitimi (1)
... View More
Date Issued
2022 (1)
2020 (3)
2019 (1)