Yazar "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/Ürgüp Sebahat ve Erol Toksöz turizm meslek yüksekokulu/otel, lokanta ve ikram hizmetleri bölümü/turizm ve otel işletmeciliği pr." için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü koleksiyonu. listeleme

Yazar "Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/Ürgüp Sebahat ve Erol Toksöz turizm meslek yüksekokulu/otel, lokanta ve ikram hizmetleri bölümü/turizm ve otel işletmeciliği pr." için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü koleksiyonu. listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Ardıç Yetiş, Şule; Keskin, Emrah (Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2021)
    Günümüzde insanların evde yemek pişirmediklerinde veya arkadaş toplantıları ve iş görüşmelerinde yiyecek-içecek işletmelerini tercih ettikleri görülmektedir. Bu nedenle yiyecekiçecek işletmelerinde yapılan üretimin insan ...
  • Keskin, Emrah; Aksoy, Mustafa; Örgün, Emrah (I. Eurasia International Tourism Congress: Current Issues, Trends, and Indicators, 2015)
    Ayur-Veda yaklaşık olarak 5000 yıl öncesine dayanan ve Hindistan’da ortaya çıkmış bir tıp sistemi olarak ifade edilmektedir. Ayur-Veda sistemi günümüzde dünya sağlık örgütü tarafından da tanınmaya başlamış bir sistemdir. ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Akbaş Tuna, Ayşen; Tuna, Muharrem (Proceedings of 33rd International Business Research Conference, 2016)
    It is vitally important for the continuity of business that producing the quality products for creating customer satisfaction by the executive chefs who still work in tourism sector. This study was carried out to reveal ...
  • Keskin, Emrah; Yetiş Ardıç, Şule; Sezen, Nevres (Turizm akademik dergisi, 2022-06-16)
    Destinasyon yiyecek imajı, destinasyon algısını olumlu hale getirmek için oldukça etkilidir. Algılanan değer, deneyimler sonucunda oluşan ve davranışların şekillenmesinde rol oynayan bir etmendir. Hatırlanır deneyimler ise ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Erol, Günay (DOKAP Bölgesi Uluslararası Turizm Sempozyumu, 2017)
    Doğu Karadeniz bölgesi, doğal ve kültürel çekiciliklerinin yanında kendine özgü mutfak kültürü ve yöresel yiyecek ürünleri ile de Türkiye’nin önemli bir turistik destinasyon merkezi haline gelmektedir. Buna rağmen turistik ...
  • Keskin, Emrah; Yayla, Özgür; Aktaş, Ferzan (İşletme Araştırmaları Dergisi, 2020)
    Amaç – Bu araştırma turizm sektöründe çalışan personelin duygusal zekalarının kariyer uyumlarını ne derece etkilediğini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Ayrıca kariyer uyumlarının yaşam doyumlarına etkisi de araştırma ...
  • Aktaş, Ferzan; Çetiner, Hakan; Keskin, Emrah (Abant Sosyal Bilimler Dergisi, 2022-07-31)
    Sosyal medyanın hayatımıza girmesiyle birlikte aktif olarak bilgi paylaşımlarının yapıldığı, geniş kitlelere ulaşmakta aracı rol üstlenen web sayfalarının (blogların) kullanımı hızla artmıştır. Özellikle görselliğin ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Akbulut, Burcu (Journal of Gastronomy and Tourism Studies, 2017)
    Son yıllarda gerek dünyada gerekse ülkemizde gastronomi alanında yapılan çalışmaların arttığı görülmektedir. Türkiye’de gastronomi bölümlerinin varlığı ve literatürde sıkça yer alması gastronomi kavramını derinlemesine ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Erol, Günay (6. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2019)
  • Keskin, Emrah; Sezen, Nevres; Yorgancı, Bülent (Çizgi Kitabevi, 2021)
  • Şahin Perçin, Nilüfer; Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Erol, Günay (IV. Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, 2019)
    Kapadokya’nın merkezi konumunda bulunan Nevşehir, hem turistik hem de kültürel değerler açısından oldukça önemli bir bölgede bulunmaktadır. Nevşehir tarihi geçmişi ile birçok medeniyete ev sahipliği yapmıştır ve aynı ...
  • Çolakoğlu, Savaş; Keskin, Emrah; Örgün, Emrah (3. Turizm Şurası, 2017)
    Değişken özellikteki tüketici talep ve beklentilerine ayak uydurmak zorunda olan turizm sektörü, her geçen gün yeni faaliyet ve uygulamalar ile kendisinden beklenilen hizmetleri sağlamaya çalışmaktadır. Son yıllarda yapılan ...
  • Keskin, Emrah; Koçak, İsmail; Çontu, Mehmet (2. Ulusal Kırsal Turizm Sempozyumu, 2012)
    Çalışma Hacıbektaş ilçesinin inanç turizmi potansiyelini araştırmayı amaçlamaktadır. Bu amaca ulaşmak için 2012 yılında inanç turizmi açısından değeri olan yerlerde alan çalışması ve gözlemler yapılmıştır. Bu alanlarda ...
  • Keskin, Emrah; Sezen, Nevres (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, 2021-10-28)
    Beslenme, yaşamsal faaliyetlerin devamlılığı için zorunlu bir davranışsal ihtiyaçtır. Modern dünyada yiyeceklere erişimde yaşanan refah, insanların beslenme davranışlarının çeşitlenmesini sağlamıştır. Beslenme davranışlarındaki ...
  • Keskin, Emrah; Dönmez, Büşra; Dağ, Tuğba (Kıtalararası Turizm Yönetimi Konferans, 2020)
    Anadolu coğrafyası, kucak açtığı birçok medeniyetle, kültürel farklılıklarıyla ve coğrafi çeşitliliğiyle önemli bir konuma sahiptir. Anadolu’nun sahip olduğu bu konum zengin mutfak kültürlerinin ortaya çıkmasında önemli ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah; Erol, Günay (DOKAP Bölgesi Uluslararası Turizm Sempozyumu, 2017)
    Günümüz dünyasında insanlar, tükettikleri yiyecek ve içecek ürünleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak istemektedirler. Yazılı-görsel basında ve sosyal medyada yiyecek ve içeceklerle ilgili haber, reklam ve tanıtımların ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah (Journal of Gastronomy and Tourism Studies, 2015)
    Bu çalışma Kapadokya Bölgesinde turist yoğunluğunun yüksek olduğu Ürgüp ilçesinde faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde çalışmakta olan iş görenlerin sürdürülebilir turizm ile ilişkili kavramlar hakkında ...
  • Keskin, Emrah; Örgün, Emrah (15. Ulusal Turizm Kongresi, 2014-11-13)
    Bu çalışma Kapadokya Bölgesinde turist yoğunluğunun yüksek olduğu Ürgüp ilçesinde faaliyet gösteren dört ve beş yıldızlı otellerde çalışmakta olan işgörenlerin sürdürülebilir turizm ile ilişkili kavramlar hakkında bilişsel ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...