Hizmet telafisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Güneren, Ebru
dc.contributor.author Yaşar, Emre
dc.date.accessioned 2023-08-28T06:27:54Z
dc.date.available 2023-08-28T06:27:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://www.detayyayin.com.tr/urun/ornek-olaylarla-turizm-sektorunde-hizmet-telafisi-ve-stratejileri#
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/8271
dc.description.abstract Son yıllarda dünyada sektörel gelişmeler incelendiğinde, sektörler arasında hızlı yapısal değişikliklerin olduğu göze çarpmaktadır. Birçok ülkede hizmet sektörünün hem istihdam hem de gayri safi milli hasıla (GSMH) içindeki payı artış gösterirken, tarım ve sanayi sektörünün payları azalmıştır. Öyle ki, son on yıl içinde en hızlı büyüyen sektör, hizmet sektörü olmuştur. Bu kitap, öncelikle hizmet telafisi ile ilgili kavramlar ve hizmet telafisi teori ve modellerini açıklamakta ve hizmet telafisi kavramına genel bir bakış açısı getirmektedir. Daha sonrasında ise kitap, turizm sektöründe müşteri davranışları, hizmet hataları, hizmet hatalarına yönelik müşteri tepkileri ve şikâyetleri, işletmelerin şikâyetleri karşılama süreci, şikâyetlerin çözümü ve hizmet telafileri, hizmet telafisine ilişkin teoriler, hizmet garantileri, hizmet telafisi paradoksu, hizmet telafisinin etik boyutu ve kültürlerarası hizmet telafilerine dair detaylı açıklamalar yapmaktadır. Her bir konunun orijinal örnek olaylarla desteklendiği kitap aynı zamanda hizmet telafilerine yönelik stratejiler ortaya koymaktadır. Kitapta yer alan bölümlerin her biri, konusunda uzman akademisyenler tarafından yazılmıştır. Kitap, kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticileri, turizm işletmelerinin yöneticileri ve turizm uzmanları, bilim insanlarının yanı sıra pazarlama, hizmet pazarlaması ve turizm pazarlaması dersi alan ve bu konularda araştırma yapmak isteyen öğrenciler için de kaynak niteliği taşımaktadır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Detay Yayıncılık tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.subject Hizmet telafisi tr_TR
dc.subject Strateji tr_TR
dc.subject Örnek olay tr_TR
dc.title Hizmet telafisi tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Örnek Olaylarla Hizmet Telafisi ve Stratejileri tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 37053 tr_TR
dc.contributor.authorID 366101 tr_TR
dc.identifier.startpage 176 tr_TR
dc.identifier.endpage 201 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster