Major purpose of this study is to consider the relationships between Total Quality
Management (TQM) and benchmarking. For that reason, first TQM is discussed and then
benchmarking is examined in detail. At the end of the ...
Kurtuluş, Karamustafa; Durdu Mehmet, Biçkes; Şevki, Ulama(Erciyes Üniversitesi, 2002-07)
Bu çalışmanın iki amacı bulunmaktadır. Birinci amaç, pazarlama iletişimi açısından web sayfalarını etkin kılabilecek bir takım bilgi ve özelliklere bağlı ola-rak Türkiye’deki konaklama işletmelerinin web sayfalarını ...
Quality Function Deployment (QFD) is still very new to many companies. However,
as companies understand the importance of being ‘customer-focused’, QFD is being rapidly adopted as a means of planning products or services ...
Çoban, Suzan(Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F., 2003)
Günümüzün yoğun rekabet ortamında, işletmelerin amaçlarına ulaşmalarının önemli bir kurumsal imaj oluşturmaktır. Kurum imajının oluşturulmasında yaygın olarak kullanılan yöntemlerden biri ise sponsorluktur. Günümüzde ...
Akdoğan, A. Asuman; Karacaoğlu, Korhan(Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2003)
Ozet: 20. yüzyılın son döneminde yaşanan değişimler ve hızla artan
rekabetin beraberinde getirdiğin sorunlar, işletmeleri daha etkili ve verimli
yönetebilmede yeni arayışlara neden olmuştur. Dış kaynaklardan yararlanma, ...
Yüksel, Öznur; Erkutlu, Hakan(Gazi Üniversitesi, 2003)
In recent years, the concept of empowerment has become prominent in management literature. Empowerment is the process of sharing power with employees, thereby enhancing their confidence in their ability to perform their ...
Kurtuluş, Karamustafa; Durdu Mehmet, Biçkes(Erciyes Üniversitesi, 2003)
Çalışmanın amaçları, (a) kredi kartı sahip ve kullanıcıları açısından kredi kartına sahip olmada ve kullanmada ne gibi faktörlerin etkili olduğunu ve bu faktörlerin cinsiyet, yaş grubu, medeni hal, gelir getirici bir işte ...
Küçük ve orta boy işletmeler (KOBİ), ekonomik canlanma, yapısal değişim, istihdam yaratma ve teknolojik gelişmelere uyum konusundaki rolleri nedeniyle ülke ekonomileri için vazgeçilemez unsurlardır. Küresel rekabet ortamında ...
İnsan Kaynakları Yönetimi (İKY) organizasyonun en önemli varlığı olan insan üzerinde odaklandığı için ilgi çekici bir çalışma alanıdır. İKY geleneksel personel işlevlerine ilaveten insanları motive etme ve ekip oluşturma ...
Bu çalışma Türkiye'deki Büyük Ölçekli İşletmelerde Ahlaki Standartları ve bu standartları etkileyen faktörleri belirlemeye yönelik bir araştırmanın bulgularını barındırır.
Bu çalışma E-Ticaret, Ticaret Stratejileri, Devletin Rolü ve KOBİ lerin E Ticarette Karşılaştıkları Sorunların Çözümüne Yönelik Alternatif Stratejileri incelemektedir.
Bu makalenin amacı, çalışma hayatında esnekliğin işletme verimliliği üzerine etkilerini ortaya koymaktır. Çalışma hayatında esneklik gereksinimini doğuran temel olgulardan hareketle, 1988-2001 yılları arasındaki Türk ...
Çoban, Suzan(Erciyes Üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü, 2005)
Bu çalışmada müşteri sadakâti kavramı, işletmeler için önemi ve müşteri sadakâtinin kazanılmasında Veri Tabanlı Pazarlamanın kullanımı tartışılmaktadır. İşletmelerin
amaçlarına ulaşabilmeleri, sadece müşterilerin ...