The role of gender and age in corporate social responsibility perceptions: A case study on hotel businesses

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aydın, Şule
dc.contributor.author Boğan, Erhan
dc.contributor.author Dedeoğlu, Bekir Bora
dc.date.accessioned 2022-06-15T13:33:04Z
dc.date.available 2022-06-15T13:33:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Aydın Ş., Boğan, E., Dedeoğlu, B. B. (2018) The role of gender and age in corporate social responsibility perceptions: A case study on hotel businesses. International EMI Entrepreneurship and Social Sciences Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4916904) tr_TR
dc.identifier.isbn 4916904
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/6883
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title The role of gender and age in corporate social responsibility perceptions: A case study on hotel businesses tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal International EMI Entrepreneurship and Social Sciences Congress tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Üniversitesi, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği tr_TR
dc.contributor.authorID 59459 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-8760-643X tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster