Think positive, focus on positive: How to develop psychological capital in tourism businesses

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Katlav Özgül, Eda
dc.contributor.author Şahin Perçin, Nilüfer
dc.date.accessioned 2022-06-15T06:31:24Z
dc.date.available 2022-06-15T06:31:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Katlav, E. O., & Percin, N. S. (2020). Think Positive, Focus on Positive: How to Develop Psychological Capital in Tourism Businesses. In Organizational Behavior Challenges in the Tourism Industry (pp. 43-59). IGI Global. tr_TR
dc.identifier.isbn 9781799814740
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/6808
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Think positive, focus on positive: How to develop psychological capital in tourism businesses tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal 2. Organizational Behavior Challenges in the Tourism Industry tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/gastronomi ve mutfak sanatları bölümü/gastronomi ve mutfak sanatları anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 54525 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-7063-3247 tr_TR
dc.identifier.startpage 43 tr_TR
dc.identifier.endpage 59 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster