Yapı marketleri web sitelerinin tasarım ve pazarlama faaliyetleri açısından içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Acar, Neşe
dc.contributor.author Güngür, Pınar
dc.date.accessioned 2021-10-06T12:04:47Z
dc.date.available 2021-10-06T12:04:47Z
dc.date.issued 2015-08-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/5488
dc.description.abstract Günümüzde internet ve bilgi teknolojilerinde yaşanan hızlı gelişim, tüketicileri ve tüketici taleplerini karşılamaya çalışan perakendecileri doğrudan etkilemektedir. Rekabet ortamlarında perakendecilerin farklılıklarını ortaya koymak için kullandıkları araçlardan birisi de sahip oldukları web siteleridir. İşletmelerin dünyaya açılan penceresi olan web siteleri hedef kitlelere işletme ve ürünleri hakkında bilgi veren ve tüketicilere istedikleri bilgiye ulaşmalarını sağlayan bir yapıya sahip olmalıdır. Doğruluk, yetkinlik, yansızlık, içerik, güncellik ve siteye ulaşılabilirlik, kullanım kolaylığı, tasarımdaki genel görünüm, kullanıcı açısından öne çıkan ve olması gereken özelliklerdir. Bu çalışmada perakende sektöründe yer alan yapı marketlerinin web siteleri içerik analizi ile değerlendirilmiştir. İncelenen yapı marketlerinin web sitelerini etkin kullandığı görülmüştür. Ancak ana sayfada yer alması gereken menülerin olmadığı ya da bazı menülerin aktif olmadığı belirlenmiştir. Ayrıca ana sayfada olması gereken site haritalarına önem verilmediği, kurumsal ve online web sitelerinde farklı tasarım ve içeriklerin yer aldığı görülmüştür. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Sakarya Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Perakendecilik tr_TR
dc.subject İnternet tr_TR
dc.subject Web tr_TR
dc.subject Web tasarımı tr_TR
dc.title Yapı marketleri web sitelerinin tasarım ve pazarlama faaliyetleri açısından içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmesi tr_TR
dc.title.alternative The evaluatıon of the constructıon market web sıtes wıth the content analysıs method ın terms of desıgn and marketıng actıvıtıes tr_TR
dc.type other tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/meslek yüksekokulu/tasarım bölümü/grafik tasarımı pr. tr_TR
dc.contributor.authorID 102763 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster