Konu "Teacher" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Konu "Teacher" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Tahiroğlu, Mustafa; Aktepe, Vedat (2014)
    The purpose of this study is to determine to what extent families and teachers required students to have or not the values and to what extent students give priorities to these values. The study group of the research ...
  • Aktepe, Vedat; Tahiroğlu, Mustafa (Educatıonal research and rewiew, 2014)
    The purpose of this study is to determine to what extent families and teachers required students to have or not the values and to what extent students give priorities to these values. The study group of the research ...
  • Aktepe, Vedat (GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, 2005-07)
    Eğitimde; öğrencilerin bireysel farklılıklarının farkına varmak, verilecek olan konunun özelliğine göre uygun yöntem ve teknikleri kullanmak, eğitim etkinliklerimizin içeriğini öğrencinin bireysel farklılığına göre ...
  • Tahiroğlu, Mustafa (2019)
    Bu çalışmada, ilkokul öğrencilerinin nasıl bir öğretmen modeli istediklerinin, öğretmenden nasıl tutum, tavır, davranışlar beklediklerinin ve istemedikleri öğretmen tutum, tavır, davranışlarının neler olduğunun belirlemesi ...
  • Öngören, Sema (International Journal of Progressive Education, 2022)
    The aim of this study was to examine practices of teachers to support the social relations of children with their families, peers, teachers and institution personnel in the preschool period. This research was conducted ...
  • Öngören, Sema (Education and Information Technologies, 2022-09)
    The use of technology in preschool teaching practices plays a key role in making the learning process easier and more effective. It is significant to use technology in the preschool period by the teachers when the learning ...