Konu "Öğretmen" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Konu "Öğretmen" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Aktepe, Vedat (GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, 2005-07)
    Eğitimde; öğrencilerin bireysel farklılıklarının farkına varmak, verilecek olan konunun özelliğine göre uygun yöntem ve teknikleri kullanmak, eğitim etkinliklerimizin içeriğini öğrencinin bireysel farklılığına göre ...
  • Tahiroğlu, Mustafa (2019)
    Bu çalışmada, ilkokul öğrencilerinin nasıl bir öğretmen modeli istediklerinin, öğretmenden nasıl tutum, tavır, davranışlar beklediklerinin ve istemedikleri öğretmen tutum, tavır, davranışlarının neler olduğunun belirlemesi ...
  • Aktepe, Vedat (Karakter ve Değer Eğitimi, 2019)
    Eğitim, çocuğun akademik başarısına ve doğru karakter oluşturmasına yardımcı olmalıdır. Nitekim çocuk okullarda verilen formal eğitim ile ailede ve çevrede gözlemleriyle edindiği informal eğitimle hem başarısını hemde ...
  • Gündoğdu, Serhat (Edu Organization, 2022)
    Dramatik oyunun çocuklar için önemi bilimsel birçok çalışma ortaya çıkarılmıştır. Dramatik oyunların; çocuklar için ne ifade ettiği, çocukların gelişim ve öğrenmelerindeki önemi, nasıl geliştirilip destekleneceği, çocukların ...
  • Yalçınkaya, Elvan; Aktepe, Vedat (2016)
    Selçuklu devletinde öğretmenlik mesleği din adamlığı ile iç içe bir meslekti. Öğretmenlik, sıbyan mekteplerinde “muallimlik” olarak, medreselerde ise “müderrislik” olarak adlandırıldı. Bu dönemde öğretmenlik mesleği, din ...
  • Aktepe, Vedat (Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 2004-12)
    Öğretmenin öğrenciyi tanınmasının eğitim-öğretimde başarıyı artırdığı yönünde genel bir kanı vardır. Eğitim ve öğretim müfredatları öğrenci boyutu vurgulanarak hazırlanır. Öğrencinin yaşı, çevresi, ilgi alanları bu ...
  • Gündüz, Mevlüt; Aktepe, Vedat (Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017)
    Bu çalışmanın amacı değer öğretiminde önemli bir yeri olan sınıf öğretmenlerinin zihin haritalarını incelemek ve değer algılarını ortaya çıkarmaktır. Araştırmada nitel araştırma desenlerinden biri olan fenomonolojik ...