Felsefe öğretiminde tartışma yönteminin kullanımı üzerine

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Manav, Faruk
dc.date.accessioned 2021-07-26T08:49:16Z
dc.date.available 2021-07-26T08:49:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Manav, Faruk. (2015). Felsefe Ögretiminde Tartısma Yönteminin Kullanımı Üzerine. 6. International Congress on New Trends in Education. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/3838
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, ortaöğretimde felsefe öğretiminde önemli sayılabilecek bir konuma sahip olan tartışma yönteminin genel özelliklerinden hareketle 2009 felsefe dersi öğretim programında yer alan kazanımların bir etkinliğe nasıl dönüştürülebileceğini ortaya koymaktır. Bu kapsamda, felsefe dersi öğretim programında yer alan kazanımların düzeylerine bağlı olarak hangilerinin bu yönteme oldukları ortaya konulacak ve örneklendirme yapılacaktır. Ayrıca tartışma yönteminin bu yönteme uygun öğretim teknikleriyle nasıl desteklenebileceği de bu tekniklerin özelliklerinden hareketle gösterilmeye çalışılacaktır.Bu çalışmanın amacı, ortaöğretimde felsefe öğretiminde önemli sayılabilecek bir konuma sahip olan tartışma yönteminin genel özelliklerinden hareketle 2009 felsefe dersi öğretim programında yer alan kazanımların bir etkinliğe nasıl dönüştürülebileceğini ortaya koymaktır. Bu kapsamda, felsefe dersi öğretim programında yer alan kazanımların düzeylerine bağlı olarak hangilerinin bu yönteme oldukları ortaya konulacak ve örneklendirme yapılacaktır. Ayrıca tartışma yönteminin bu yönteme uygun öğretim teknikleriyle nasıl desteklenebileceği de bu tekniklerin özelliklerinden hareketle gösterilmeye çalışılacaktır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Felsefe öğretimi tr_TR
dc.subject Tartışma yöntemi tr_TR
dc.subject 2009 felsefe dersi öğretim programı tr_TR
dc.title Felsefe öğretiminde tartışma yönteminin kullanımı üzerine tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal 6th International Congress on New Trends in Education tr_TR
dc.contributor.department Felsefe Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 33291 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster