Konu "Marka aşkı" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Konu "Marka aşkı" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...