Konu "Behavioral intention" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Konu "Behavioral intention" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Şahin Perçin, Nilüfer; Akıcı, Enis Edip (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, YÖK Tez Merkezi, 2022)
    Günümüzde turistlerin yöresel mutfak ürünlerine olan ilgisi giderek artmakta ve destinasyon seçimlerine etki etmektedir. Bu bağlamda turistlerin yöresel mutfak motivasyon faktörlerinin belirlenmesi ve müşteri memnuniyeti ...