Konu "Turizm pazarlaması" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Konu "Turizm pazarlaması" için Turizm Fakültesi/Tourism Faculty listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • İlhan, İbrahim; Çeltek, Evrim (Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-12-01)
    The developing number of applications by smart devices provides an expanding diversity of travel-related services. In the most recent decade, marketers and advertisers have developed more innovative practices to attract ...
  • Belber, Burcu Gülsevil; Sözbilen, Gülhan (Eurasian academy of sciences social sciences journal, 2017-12-15)
    Kültür, bir toplumun doğuşundan itaberen öğrendiği, geliştirdiği, milli bir kimlik oluşturarak sonraki kuşaklara aktardığı unsurların bütünüdür. Toplumların geliştirdikleri maddi ve manevi değerlerinin pekçoğu, ortak ...
  • Belber, Burcu Gülsevil (2007-10-16)
    Turistlerin, seyahatleri esnasında öncelikle ihtiyaç duydukları turistik işletmelerden biri konaklama tesisleridir. Günümüzün yoğun rekabet şartlarında, konaklama tesislerinin başarı sağlayabilmeleri için hitap ettikleri ...
  • Yılmaz, İbrahim (Detay yayıncılık, 2016)
    Tarihsel süreçte pazarlama yaklaşımlarının dayandığı felsefi temellere bakıldı-ğında 20. yüzyılın başlarına kadar daha ziyade ekonomi biliminin alt dalı olarak görülen bir pazarlama disiplininden bahsetmek mümkündür. ...
  • Yılmaz, İbrahim (Detay yayıncılık, 2016)
    Geçmişe kıyasla günümüzde tüketiciler çevre konusunda daha duyarlı davran-maktadır. Tüketiciler, artan bu duyarlılıkları sonucu çevreye zarar vermeyen ya da çok daha az zarar veren mal ve hizmetleri tercih etme eğilimindedir. ...