Turizm ürünü olarak kültürel kimlik boyutları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Akyüz, Meral
dc.contributor.author Batman, Orhan
dc.date.accessioned 2021-07-05T07:36:37Z
dc.date.available 2021-07-05T07:36:37Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier.citation APA tr_TR
dc.identifier.issn 2149-1348
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/3514
dc.description.abstract Kültürel kimlik, kimlik ve kültürün bileşkesini oluşturan, doğuştan sonra elde edilenler ve kazanılanlarla ilgilidir. Bu nedenle kültürel kimliği anlamak için, kültür ve kimliğin açılımını yapmak gerekmektedir. Dolayısıyla bu kuramsal çalışmada öncelikle kültür, kimlik ve kültürel kimlik kavramlarının turizmdeki ifadesi ile kültürel kimliğin turizmdeki boyutlarına yönelik tartışmalar ele alınmaktadır. Bu çerçevede yapılan kapsamlı bir taramayla yazın incelenerek bir turistik ürün olarak kültürel kimliğin boyutlarının sunulması amaçlanmıştır. tr_TR
dc.description.abstract Cultural identity is related to the achievements and achievements of the birth, which make up the composition of identity and culture. Therefore, in order to understand cultural identity, one must understand culture and identity. This article discusses some of the issues surrounding the tourism expression of the concepts of culture, identity and cultural identity and the dimensions of cultural identity in tourism. It is aimed to discuss presentation the dimensions of cultural identity as a tourism product in this framework. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Eurasian academy of sciences social sciences journal tr_TR
dc.relation.isversionof 10.17740 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kültür tr_TR
dc.subject Kimlik tr_TR
dc.subject Culture tr_TR
dc.subject Kültürel kimlik tr_TR
dc.subject Kültürel kimlik boyutları tr_TR
dc.subject İdentity tr_TR
dc.subject Cultural identity tr_TR
dc.subject Dimensions of cultural identity tr_TR
dc.title Turizm ürünü olarak kültürel kimlik boyutları tr_TR
dc.title.alternative Cultural identity dimensions in tourist setting tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Eurasian academy of sciences social sciences journal tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-8626-6090 tr_TR
dc.contributor.authorID 113028 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0001-7186-7064 tr_TR
dc.identifier.issue Özel sayı tr_TR
dc.identifier.startpage 281 tr_TR
dc.identifier.endpage 295 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster