İçsel pazarlama uygulamalarının hizmet kalitesi üzerindeki etkisinde örgütsel vatandaşlık davranışının aracılık rolü

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Eren, Duygu
dc.contributor.author Çullu Kaygısız, Neşe
dc.contributor.author Özgül Katlav, Eda
dc.date.accessioned 2021-07-02T06:32:12Z
dc.date.available 2021-07-02T06:32:12Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation EREN, D., ÇULLU KAYGISIZ, N., & ÖZGÜL KATLAV, E. (2016). İçsel Pazarlama Uygulamalarının Hizmet Kalitesi Üzerindeki Etkisinde Örgütsel Vatandaşlık Davranışının Aracılık Rolü. TURAN-SAM, 8(32), 493–500. tr_TR
dc.identifier.issn 1308-8041
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/3442
dc.description.abstract Bu çalışmada otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının hizmet kalitesi üzerindeki etkisinde örgütsel vatandaşlık davranışının aracılık rolünü ortaya koymak amaçlanmaktadır. Araştırma Nevşehir ilinde faaliyet gösteren 4 ve 5 yıldızlı otel işletmelerinde çalışan işgörenlere yönelik olarak gerçekleştirilmiştir. Veri toplama yöntemi olarak anket formu kullanılarak toplam 221 işgörene anket uygulanmıştır. Veriler hiyerarşik regresyon analizi ile test edilmiştir. Analiz sonucunda, içsel pazarlama uygulamalarının hizmet kalitesi üzerindeki etkisinde örgütsel vatandaşlık davranışının rolü olduğu belirlenmiştir. tr_TR
dc.description.abstract The purpose of this study is to investigate the mediating role of organizational citizenship behaviors on the relationship between internal marketing and services quality. The sample of this study involves 221 employees who study in the four and five star hotels in Nevşehir. A questionnaire from used for data collection and a total of 221 employees completed the form. For the analysis of data, hierarchical regression were used. As a result of the mediating role of organizational citizenship behaviors has been determined the relationship between internal marketing and service quality. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.subject İçsel pazarlama tr_TR
dc.subject Hizmet kalitesi tr_TR
dc.subject Örgütsel vatandaşlık davranışı tr_TR
dc.subject İnternal marketing tr_TR
dc.subject Service quality tr_TR
dc.subject Organizational citizenship behavior tr_TR
dc.title İçsel pazarlama uygulamalarının hizmet kalitesi üzerindeki etkisinde örgütsel vatandaşlık davranışının aracılık rolü tr_TR
dc.title.alternative Mediating role of organizational citizenship behaviors on the relationship between internal marketing and services quality tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal TURAN-SAM tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-9959-9521 tr_TR
dc.contributor.authorID 58873 tr_TR
dc.contributor.authorID 53661 tr_TR
dc.contributor.authorID 32659 tr_TR
dc.identifier.volume 8 tr_TR
dc.identifier.issue 32 tr_TR
dc.identifier.startpage 493 tr_TR
dc.identifier.endpage 500 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster