Yazar "Seyhan, Hülya" için İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/Faculty of Economics and Administrative Sciences listeleme

Yazar "Seyhan, Hülya" için İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/Faculty of Economics and Administrative Sciences listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Bozpolat, Ceylan; Seyhan, Hülya (Gazi Kitabevi, 2020-03)
    Coordination in products and services as a result of technological development and globalization, forces businesses to collect market-related information, disseminate this information among the internal departments, and ...
  • Bozpolat, Ceylan; Seyhan, Hülya (2020)
    Bu çalışma banka müşterilerinin mobil ödeme teknolojisini kabul etme süreçlerinde etkili olan faktörleri belirlemek amacıyla yapılmıştır. Bu bağlamda Davis (1989) tarafından geliştirilen Teknoloji Kabul Modeli (TAM) ...
  • Bozpolat, Ceylan; Seyhan, Hülya (2019)
    Bu çalışma Aaker (1991) ve Keller (1993) tarafından öne sürülen tüketici temelli marka denkliğinin (TTMD); marka farkındalığı, marka imajı, algılanan kalite ve marka bağlılığı alt değişkenlerini bankacılık sektörüne ...
  • Bozpolat, Ceylan; Seyhan, Hülya (Gazi Kitabevi, 2020-03)
    Teknolojik (bilgi, bilişim, iletişim vb.) gelişim, küreselleşme, pazarlama stratejilerinin değişmesi, dünya ekonomilerinin hızla büyümesi ve bunun sonucunda tüketici ihtiyaç ve taleplerinde yaşanan değişimler rekabeti ...