Konu "Reklam" için Fakülteler / Faculties listeleme

Konu "Reklam" için Fakülteler / Faculties listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Belber, Burcu Gülsevil (2017-09-23)
    Günümüz dünyasında tüketici taleplerinin artması, kredi kartı vb. araçlar sayesinde insanların daha fazla satın alma imkânına kavuşması, tüketim kültürü kavramını ortaya çıkarmıştır. Bu bağlamda tüketim, insanların ...
  • Akkaş, Emrah; Çamlıca, Koray (III. ULUSLARARASI KAPADOKYA SOSYAL BİLİMLER ÖĞRENCİ KONGRESİ, 2021)
    Tarih boyunca insanlar, ürettikleri ürünleri pazarlama ve ürünlerinin tanıtımını yapma gereği duymuşlardır. Ürün pazarlaması açısından reklam ön plana çıkmaktadır. Pazarlama karması içerisinde tutundurma faaliyetlerinden ...
  • Fatih, Özdemir (2013-11-21)
    Hiçbir şeyin aslında göründüğü gibi olmadığı ve büyük olayların aslında tesadüf değil, bilinçli kurgular olduğu paranoyası; insanları, yaşadığımız dünyanın sanal gerçekliğine daha fazla inanmaya meyilli hale getirmektedir. ...
  • Belber, Burcu Gülsevil; Acar, Neşe; İri, Ruhan (Ijoess, 2016-05-19)
    Son yıllarda televizyon reklamlarının etik unsurlara önem verilerek planlanması, gerçekleştirilmesi ve yayınlanması, tüketicilerin satın alma kararlarını ve reklamın amacına ulaşmasını etkileyebilmektedir. Bu sebeple ...
  • Şimşek, Göksel; Yıldırım, Ahmet Faruk (An analysis on the use of zaltman's deep metaphors in advertisements process, 2021-06)
    Konumlandırma terimi ile kez 1969 yılında Al Ries ve Jack Trout tarafından kullanıldıktan sonra bir çok marka ve işletmenin pazarlama ve reklam stratejilerini oluşturmada etkili bir iş stratejisi haline gelmiştir. 1970'ler ...