Termal otel işletmelerinde deneyimsel pazarlama yaklaşımı

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ardıç Yetiş, Şule
dc.date.accessioned 2021-06-22T07:30:45Z
dc.date.available 2021-06-22T07:30:45Z
dc.date.issued 2015-12
dc.identifier.citation Ardıç Yetiş, Ş. (2015). Termal otel işletmelerinde deneyimsel pazarlama yaklaşımı. Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 17(29), 90-98. tr_TR
dc.identifier.uri http://dergi.kmu.edu.tr/userfiles/file/Aral%C4%B1k2015/11m.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2866
dc.description.abstract Günümüzde termal oteller için sadece işlevsel (sağlık, dinlence, canlılık, tedavi) hizmet boyutları yeterli olmamakta, farklılaşmak için çaba harcamak gerekmektedir. Bu çaba sunulan ürün ve hizmetlerin duygusal (hedonik) ve fonksiyonel (akılcı) boyutlarının ortaya çıkarılması ile oluşan deneyimlerdir. Deneyimsel pazarlama yeni bir kavramdır ve turizm işletmeleri pazarlama stratejilerinde deneyimlerin kullanılabileceği en önemli hizmet sektörlerinden biridir. Deneyimsel pazarlama ile termal otel işletmeleri müşteri memnuniyeti ve sadakati sağlamayı amaçlamaktadırlar. Bu nedenle, termal otel işletmelerinin gelecekteki başarısının termal otel misafirlerine istediği tüketici deneyimini yaratabilmesindeki gücüne bağlı olduğunu belirtmek yanlış bir ifade olmayacaktır. Bu çalışmada deneyim ve deneyimsel pazarlama kavramlarına ilişkin yapılan detaylı literatür taraması ile termal otellerdeki deneyimsel pazarlamaya yönelik yaklaşımlarına değinmek amaçlanmaktadır. tr_TR
dc.description.abstract Nowadays, only the functional dimension of service (health, leisure, vitality, and treatment) is not sufficient for thermal hotels and efforts have been made to differentiate. These efforts are experiences which have been uncovered products and services offered hedonic and rational dimensions. Experiential marketing is a new concept and experience of marketing strategies used for tourism management is one of the most important service sectors. Thermal hotels with experience marketing are aimed to provide customer satisfaction and loyalty. Therefore, it is not wrong expression that the future success of thermal hotels is depend on power of creating the experience which customer experience of thermal hotels wanted. In this study is aimed that a detailed literature search about experience and experience marketing is referred to perspective of experience marketing in thermal hotels. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Karamanoğlu Mehmet Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Deneyim tr_TR
dc.subject Deneyim ekonomisi tr_TR
dc.subject Deneyimsel pazarlama tr_TR
dc.subject Termal oteller tr_TR
dc.subject Termal otel deneyimleri tr_TR
dc.subject Experience tr_TR
dc.subject Experience economy tr_TR
dc.subject Experiential marketing tr_TR
dc.subject Thermal hotels tr_TR
dc.subject Experiences in thermal hotels tr_TR
dc.title Termal otel işletmelerinde deneyimsel pazarlama yaklaşımı tr_TR
dc.title.alternative Experıential marketıng approach in thermal hotels tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 56949 tr_TR
dc.identifier.volume 17 tr_TR
dc.identifier.issue 29 tr_TR
dc.identifier.startpage 90 tr_TR
dc.identifier.endpage 98 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster