Tüketicilerin banka tercihinde etkili olan faktörler ve ilişkisel fayda

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author İslamoğlu, Ebrucan
dc.contributor.author Zencircioğlu, Birsen
dc.date.accessioned 2021-06-22T07:18:40Z
dc.date.available 2021-06-22T07:18:40Z
dc.date.issued 2018-07
dc.identifier.issn 2536-4642
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2854
dc.description.abstract Çalışmada amacımız, tüketicilerin banka tercihlerinde etkili olan faktörler ve ilişkisel faydayı incelemektir. Bunun için Nevşehir ili örneği incelenmiştir. Gwinner vd. (1998)’ nin önerdiği ilişkisel faydanın boyutları güven, sosyal fayda ve özel ilgidir (Molina vd., 2007). Çalışmada, Nevşehir ilinde tüketicilerin banka tercihinde etkili olan faktörler tespit edilen uygun örneklem büyüklüğü ile belirlenmiştir. Veri toplama aracı olarak anket kullanılmıştır. Çalışmanın sonunda, yüksek etki derecesine sahip olan faktörler tespit edilmiştir. Sonuçlar uygun istatistiksel testler kullanılarak kıyaslanmıştır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) tr_TR
dc.relation.isversionof https://doi.org/10.21733/ibad.435004 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Nevşehir tr_TR
dc.subject Banka tercihi tr_TR
dc.subject İlişkisel fayda tr_TR
dc.title Tüketicilerin banka tercihinde etkili olan faktörler ve ilişkisel fayda tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/iktisadi ve idari bilimler fakültesi/finans ve bankacılık bölümü/finans ve bankacılık anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 102629 tr_TR
dc.identifier.volume 3 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 708 tr_TR
dc.identifier.endpage 724 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster