Kimya eğitiminde animasyon kullanımı ve önemi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bayram, Kadriye
dc.contributor.author Özdemir, Emre
dc.contributor.author Koçak, Nuriye
dc.date.accessioned 2021-06-07T09:35:33Z
dc.date.available 2021-06-07T09:35:33Z
dc.date.issued 2011-01-01
dc.identifier.citation Bayram, K., Özdemir, E., & Koçak, N. (2011). Kimya eğitiminde animasyon kullanımı ve önemi. Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, 32, 371-390. tr_TR
dc.identifier.issn 1301-2088
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2189
dc.description.abstract Bu çalışma, son on yılda animasyon teknolojisi üzerine yayınlanan birçok Türkçe ve yabancı makalelerden oluşmuş bir derleme çalışmasıdır. Bu derleme çalışmada, animasyon kullanımının kimya eğitimindeki rolü vurgulanmıştır. Bilgi çağı olarak nitelendirdiğimiz, bilimsel ve teknolojik açıdan olağanüstü gelişmelerin gözlendiği 21. yy. çağımızda, bilgisayar teknolojisi ile eğitim sistemimizin ezberci yapısının yerini anlamlı öğrenme almıştır. Yapılan araştırmalarda; doğru yerde ve zamanda profesyonelce animasyon uygulamalarının öğrencilerin kimyaya bakış açıları, kimyaya karşı ilgi ve tutumları, kimya dersindeki başarıları üzerine olumlu etkisi olduğu sonucuna varılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract This study is a compilation study consisted of many published in the last ten years Turkish and foreign articles on animation technology. In the study, the role of the use of animation in chemistry education was emphasized. In the 21st century described as the knowledge age in which the extraordinary developments have been observed in terms of scientific and technology, meaningful learning has taken the place of rote education system and computer technology. In the carried out researches, it was concluded that professionally animation applications in the right place and time have positive effects on students’ perspectives of chemistry, interests and attitudes towards chemistry, achievements in chemistry lesson. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Selçuk Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Animasyon tr_TR
dc.subject Kimya eğitimi tr_TR
dc.subject Bilgisayar teknolojisi tr_TR
dc.subject Animation tr_TR
dc.subject Chemistry education tr_TR
dc.subject Computer technology tr_TR
dc.title Kimya eğitiminde animasyon kullanımı ve önemi tr_TR
dc.title.alternative The use of animation in chemistry education and importance tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/eğitim fakültesi/matematik ve fen bilimleri eğitimi bölümü/fen bilgisi eğitimi anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 36915 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-5366-0833 tr_TR
dc.identifier.volume 32 tr_TR
dc.identifier.startpage 371 tr_TR
dc.identifier.endpage 390 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster