Yeni ürün geliştirme yönetimi ve inovasyon ilişkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bozpolat, Ceylan
dc.contributor.author Seyhan, Hülya
dc.date.accessioned 2021-05-26T10:25:03Z
dc.date.available 2021-05-26T10:25:03Z
dc.date.issued 2020-03
dc.identifier.citation Bozpolat, C. &,Seyhan, H. (2020). İnovasyon Yönetimi-Yeni ürün geliştirme yönetimi ve inovasyon ilişkisi, Editör: Yılmaz, Osman, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 268, ISBN:978-625-7045-96-4, Türkçe(Bilimsel Kitap), Gazi Kitabevi, Ankara. tr_TR
dc.identifier.uri https://www.researchgate.net/publication/340444558_Yeni_Urun_Gelistirme_Yonetimi_ve_Inovasyon_Iliskisi
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1714
dc.description.abstract Teknolojik (bilgi, bilişim, iletişim vb.) gelişim, küreselleşme, pazarlama stratejilerinin değişmesi, dünya ekonomilerinin hızla büyümesi ve bunun sonucunda tüketici ihtiyaç ve taleplerinde yaşanan değişimler rekabeti uluslararası bir boyuta taşımıştır. İşletmeler günümüzde pazar konumlarını koruyabilmek ve uzun dönemli karlılıklarını artırabilmek için mevcut stratejik ve pazarlama planlarını değiştirmek zorunda kalmaktadır. İşletmelerin uluslararası boyutta yaşanan bu değişimlere uyum sağlayabilmesi için kreatif düşüncelere öncelik vermeleri ve inovatif çalışmalara yönelerek yeni ürünler ortaya çıkarmaları gerekmektedir (Hancıoğlu ve Yeşilaydın, 2016: 106). İnovasyon ve/ veya yeni ürün, tüketicilerin yeni ve farklı olarak algıladıkları olguları temsil etmektedir. Yeni ürün geliştirme çalışmaları zor, maliyetli ve riskli bir süreç olmasına rağmen işletmelerin pazarda faal olabilmelerive rekabetin gerisinde kalmamaları açısından mecburidir. Yeni ürün kavramı var olan ürünün değiştirilmesi veya örgüt bünyesinde olmayan bir ürünün meydana getirilerek pazara arz edilmesi olarak ifade edilmektedir tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Gazi Kitabevi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/restrictedAccess tr_TR
dc.subject İnovasyon tr_TR
dc.subject Yeni ürün geliştirme tr_TR
dc.title Yeni ürün geliştirme yönetimi ve inovasyon ilişkisi tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal İnovasyon Yönetimi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, iktisadi ve idari bilimler fakültesi, finans ve bankacılık bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 38450 tr_TR
dc.identifier.startpage 151 tr_TR
dc.identifier.endpage 169 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster