Öğrenen organizasyon anlayışı ile toplam kalite yönetimi anlayışı eşdeğer mi ?

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Özgener, Şevki,
dc.date.accessioned 2021-05-26T08:23:58Z
dc.date.available 2021-05-26T08:23:58Z
dc.date.issued 1998-01-05
dc.identifier.citation Özgener, Ş. (1998). Öğrenen Organizasyon Anlayışı ile Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı Eşdeğer mi, Standart Dergisi, 442, 50-55. tr_TR
dc.identifier.issn 1300-8366
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1697
dc.description.abstract Bu Çalışma Öğrenen Organizasyon Anlayışı ile Toplam Kalite Yönetimi Anlayışını kıyaslayarak iki anlayışın ortak yönleri ve farklılıkları üzerinde durur. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/restrictedAccess tr_TR
dc.subject Öğrenen Organizasyon, Toplam Kalite Yönetimi tr_TR
dc.title Öğrenen organizasyon anlayışı ile toplam kalite yönetimi anlayışı eşdeğer mi ? tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.contributor.authorID A-5730-2018 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-9290-0596 tr_TR
dc.contributor.authorID 3193 tr_TR
dc.identifier.startpage 50 tr_TR
dc.identifier.endpage 55 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster