Başlık için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü koleksiyonu. listeleme

Başlık için Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü koleksiyonu. listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Kılıçhan, Reha; İlhan, İbrahim (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 2016-04-06)
    Bu çalışmanın amacı, kruvaziyer gemilerin yiyecek içecek departmanlarında hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati ilişkilerini ortaya koyarak, hizmet kalitesini arttırıp müşteri memnuniyeti ve müşteri ...
  • Şahin Perçin, Nilüfer; Arslanergül, Burcu Duygu (2020)
    Kurumsal itibar yönetimi, tüm paydaşların şirkete karşı olan algılarını iyi yönetmekten geçmektedir. Örgütsel bağlılık, çalışanların şirkette çalışmaya devam etmeleri için şirkete karşı olan duygu ve tutumlarından meydana ...
  • İlhan, İbrahim (Detay Anatolia Akademik Yayıncılık Ltd. Şti. Ankara, 2018-12)
    Yiyecek ve içecek işletmeciliğinde kurumsal sosyal sorumluluk olgusu ve yönetimi; modern ekonomik görüş, paydaşlar kuramı ve kurumsal yönetim kuramı çerçevesinde işletmenin bütün paydaşlarının görüşlerinin dikkate ...
  • Kale, Emine (Bülent Ecevit Üniversitesi, 2016)
    Bu çalışma, küçük ölçekli turizm girişimciliğinin özelliklerini belirleme amacını taşımaktadır. Bu amaç doğrultusunda turizm girişimcilerinin demografik özellikleri, işletmelere ilişkin temel bilgiler, aileye yönelik ...
  • Yönet Eren, Firdevs; Ceyhun Sezgin, Aybuke (2017-11-15)
    Toplumların kültürel değerlerini gelenek, görenek ve alışkanlıklar oluşturmaktadır. Bu değerler uzun bir zaman sürecinde birikimler sonucu ortaya çıkmaktadır. Türk toplumunun alışkanlıkları arasında yer alan yeme ve içme ...
  • Yönet Eren, Firdevs; Ceyhun Sezgin, Aybuke (2018-05)
    Toplumların kültürel değerlerini gelenek, görenek ve alışkanlıklar oluşturmakta ve bu değerler uzun bir zaman sürecinde birikimler sonucu ortaya çıkmaktadır. Türk toplumunun alışkanlıkları arasında yer alan yeme ve içme ...
  • Kale, Emine (2015-01)
    Bu çalışmada konaklama işletmelerinde personelin lider desteği ve iş arkadaşları desteğine ilişkin algılarının, iş performanslarına yönelik etkisinde iş ve yaşam tatminlerinin aracı rolü incelenmiştir. Veriler, Kapadokya ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali (Beta Yayıncılık, 2020)
  • Şahin Perçin, Nilüfer; Özgen, Işıl; Tükeltürk Aydın, Şule (2008)
    Tourism can have detrimental environmental impacts to natural resources, coastal zones, historical sites and cultural heritage if it is not planned and controlled. Tourism industry must be the more concerned than any other ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Keskin, Emrah; Solunoğlu, Ali; Örgün, Emrah (VIII. National IV. International Eastern Mediterranean Tourism Symposium, 2019)
    İnsanların birbirleri ile ilişkilerinden esinlenerek ortaya çıkan marka aşkı kavramı üründen memnun olan müşterinin ürünün markasına karşı hissettiği bağlılık derecesini ifade etmektedir. Müşterilerin markaya karşı ...
  • Keskin, Emrah; Yorgancı, Bülent (Peter Lang, 2020)
  • İlhan, İbrahim; Çeltek, Evrim (Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016-12-01)
    The developing number of applications by smart devices provides an expanding diversity of travel-related services. In the most recent decade, marketers and advertisers have developed more innovative practices to attract ...
  • Keskin, Emrah; Çontu, Mehmet (Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2011)
    Bu çalışmada Mustafapaşa Kasabasında yaşayan yerel halkın turizme bakış açıları belirlenmeye çalışılmıştır. 2011 yılı Ocak ve Şubat ayları içerisinde Mustafapaşa’da yaşayan 500 kişi ile yapılan anketin verileri ...
  • Balkı, Selcen; İlhan, İbrahim; Özkoç, Aziz Gökhan (Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2020-07-24)
    Bu çalışmanın amacı, Nevşehir ilinde faaliyet gösteren konaklama işletmelerinde mutfak personelinin algılanan dışsal prestij ve işe adanmışlığa yönelik eğilimlerini ölçerek yenilik performansına etkisini belirlemektir. ...
  • Buyruk, Lütfi (Detay Yayınevi, 2021)
    Mutfak, konaklama işletmeleri veya yiyecek içecek işletmeleri bünyesinde bulunan, konuklara her türlü yiyecek-içecek sunumu için üretim faaliyetlerinin yürütüldüğü temel bölümdür. Yeme-içmenin insan yaşamının vazgeçilmez ...
  • Yönet Eren, Firdevs; Aydın, Şule (Detay Yayıncılık, 2021)
  • Nepotizm 
    Özgül Katlav, Eda; Şahin Perçin, Nilüfer (Detay Yayıncılık, 2015)
  • Nevşehir 
    Şahin Perçin, Nilüfer (Detay Yayıncılık, 2008)
  • İlhan, İbrahim; Ersoy, Ersan (Nevşehir Üniversitesi Yayınları: 2, Grafiker Ofset Yayıncılık Ltd. Şti., 2012-04)
    Çalışmanın analiz birimini Nevşehir ili, çalışma konusunu ise ilin mevcut ekonomik yapısı oluşturmaktadır. Çalışma hazırlanırken ikincil verilerden yararlanılmıştır. Çalışmanın amacı Nevşehir’in ekonomik yapısının mevcut ...