Bu çalışmanın amacı, Nevşehir’ deki üç, dört ve beş yıldızlı otel
işletmelerindeki içsel pazarlama faaliyetlerinin işgören yetkinliği üzerindeki
etkisini araştırmaktır. Bu amaçla, içsel pazarlama faaliyetlerinin ...
Bu çalışmada otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının hizmet kalitesi üzerindeki etkisinde
örgütsel vatandaşlık davranışının aracılık rolünü ortaya koymak amaçlanmaktadır. Araştırma Nevşehir ilinde
faaliyet ...
Bu çalışmanın amacı, otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının işgörenlerin
hizmet verme yatkınlığı ve olumlu sosyal davranışları üzerindeki etkisini ortaya
koymaktır. Bu amaçla içsel pazarlamanın bağımsız ...
Bu çalışmanın amacı, otel işletmelerinde içsel pazarlama uygulamalarının
işgörenlerin hizmet verme yatkınlığı ve olumlu sosyal davranışları üzerindeki etkisini
ortaya koymaktır. Bu amaçla otel işletmelerinde içsel pazarlama ...
Değişen zaman ve tüketici profili ile pazarlama anlayışları da değişime uğramış, rekabet
şiddetlenmiştir. Rekabetin şiddetlenmesi ve coğrafi sınırların ortadan kalkması ile
işletmelerin rakiplerden ve tüketicilerden ...