Kurumsal imaj oluşturma aracı olarak sponsorluk ve internet uygulamaları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Çoban, Suzan
dc.date.accessioned 2021-05-31T08:42:45Z
dc.date.available 2021-05-31T08:42:45Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Çoban, S. (2003). Kurumsal imaj oluşturma aracı olarak sponsorluk ve internet uygulamaları. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 8 (2), 213-229. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1871
dc.description.abstract Günümüzün yoğun rekabet ortamında, işletmelerin amaçlarına ulaşmalarının önemli bir kurumsal imaj oluşturmaktır. Kurum imajının oluşturulmasında yaygın olarak kullanılan yöntemlerden biri ise sponsorluktur. Günümüzde sponsorluk alanında çok yoğun bir rekabet ortamı bulunmakta ve bu ortamda seslerini duyurmak isteyen işletmeler için internet önemli bir alternatif olmaktadır. İnternetin etkileşim, ölçülebilirlik, düşük maliyet gibi nitelikler taşıması nedeni ile, bu ortamda yapılan sponsorluk çalışmaları gelecek vaat etmektedir. İnternet sponsorluğu, çoğunlukla internetle reklam vermek olarak düşünülmektedir. Ancak, bu ortamın sunduğu çoklu medya ile işletmelerin yaratıcı yetenekleri birleştirildiğinde farklı türde sponsorluk şekilleri ortaya çıkmaktadır. Bu çalışmada, işletmelerin olumlu kurumsal imaj oluşturmalarında sponsorluğun önemi vurgulanmakta ve internet sponsorluğu hakkında bilgi verilmektedir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Süleyman Demirel Üniversitesi İ.İ.B.F. tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kurumsal imaj tr_TR
dc.subject Sponsorluk tr_TR
dc.subject İnternet tr_TR
dc.title Kurumsal imaj oluşturma aracı olarak sponsorluk ve internet uygulamaları tr_TR
dc.title.alternative Sponsorship and ınternet applications as a tool to constitute corporate image tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tr_TR
dc.contributor.department Nevsehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, iktisadi ve idari bilimler fakültesi, işletme bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 39280 tr_TR
dc.identifier.volume 8 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 213 tr_TR
dc.identifier.endpage 229 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster