Konu "Öğrenci" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Konu "Öğrenci" için Temel Eğitim Bölümü listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Aktepe, Vedat (GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, 2005-07)
    Eğitimde; öğrencilerin bireysel farklılıklarının farkına varmak, verilecek olan konunun özelliğine göre uygun yöntem ve teknikleri kullanmak, eğitim etkinliklerimizin içeriğini öğrencinin bireysel farklılığına göre ...
  • Aktepe, Vedat (Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)
    Bu araştırmanın amacı, ilkokul 4. Sınıf çocukların özgüvenlerinin cinsiyet, annenin ve babanın öğrenim durumu, annenin ve babanın mesleği ile ailenin sosyo-ekonomik durumu değişkenleri arasında farklılığın olup olmadığının ...
  • Tahiroğlu, Mustafa (2019)
    Bu çalışmada, ilkokul öğrencilerinin nasıl bir öğretmen modeli istediklerinin, öğretmenden nasıl tutum, tavır, davranışlar beklediklerinin ve istemedikleri öğretmen tutum, tavır, davranışlarının neler olduğunun belirlemesi ...
  • Aktepe, Vedat; Uzunöz, Abdulkadir; Sarıçam, İlhami (Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (AEÜSBED), 2020)
    Araştırmanın amacı 5, 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin Sosyal Bilgiler öğretimi programında yer alan “Çalışkanlık” değerine yönelik algılarını tespit etmek, metafor aracılığıyla bu algıyı sınıf ve cinsiyet düzeylerinde ...
  • Aktepe, Vedat (Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 2004-12)
    Öğretmenin öğrenciyi tanınmasının eğitim-öğretimde başarıyı artırdığı yönünde genel bir kanı vardır. Eğitim ve öğretim müfredatları öğrenci boyutu vurgulanarak hazırlanır. Öğrencinin yaşı, çevresi, ilgi alanları bu ...