2017 yılı ortaöğretim felsefe dersi öğretim programının 10. sınıf düzeyinin incelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Manav, Faruk
dc.date.accessioned 2021-06-18T11:44:10Z
dc.date.available 2021-06-18T11:44:10Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Manav, Faruk. (2017). 2017 Yılı Ortaöğretim Felsefe Dersi Öğretim Programının 10. Sınıf Düzeyinin İncelenmesi. II. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-INES, 237-237. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2761
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, 2017 yılında geliştirilen ortaöğretim felsefe dersi öğretim programının 10. sınıf düzeyine ait olan kısmını, kazanımları ve bu kazanımlara ait olan açıklamalar bağlamında incelemektir. Bu çerçevede öncelikle üniteler bazında kazanımların incelemesi yapılarak olumlu ve olumsuz özellikleri belirlenmeye çalışılacaktır. Daha sonra kazanımlara ilişkin yapılan açıklamaların incelemesi yapılarak, bunların kazanımlarla olan uyumu mercek altına alınacaktır. Bu sayede felsefe dersi öğretim programının 10. sınıf düzeyinin avantajlı ve dezavantajlı özellikleri belirlenmiş olacaktır. Doküman inceleme yönteminin kullanıldığı bu çalışma, henüz tamamlanmamış olmasından dolayı bulgu ve sonuçlar sunum esnasında verilecektir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Felsefe, öğretim programı, felsefe öğretimi tr_TR
dc.subject Felsefe tr_TR
dc.subject Öğretim programı tr_TR
dc.subject Felsefe öğretimi tr_TR
dc.title 2017 yılı ortaöğretim felsefe dersi öğretim programının 10. sınıf düzeyinin incelenmesi tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS tr_TR
dc.contributor.department Felsefe Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 33291 tr_TR
dc.identifier.startpage 237 tr_TR
dc.identifier.endpage 237 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster