Öğretmenlerin öğrencilerini tanıma yeterliği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aktepe, Vedat
dc.date.accessioned 2021-06-07T09:40:56Z
dc.date.available 2021-06-07T09:40:56Z
dc.date.issued 2004-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2192
dc.description.abstract Öğretmenin öğrenciyi tanınmasının eğitim-öğretimde başarıyı artırdığı yönünde genel bir kanı vardır. Eğitim ve öğretim müfredatları öğrenci boyutu vurgulanarak hazırlanır. Öğrencinin yaşı, çevresi, ilgi alanları bu sistemde önemlidir. Öğrenciye verilecek bilgiler, öğrencinin daha önceki eğitimine, nasıl yetiştiğine ve onun şartlarına uygun hazırlanır. Kısaca öğrenci merkezli bir eğitimde, öğrenci sistemin temelidir. Öğretmen öğrencilerini çeşitli özellikleriyle (fiziksel, sosyo-ekonomik, zihinsel, duygusal ve psiko-motor) tanır. Bu özelliklerine uygun öğrenme deneyimleri yaratır. Öğrencilerin öğrenme biçimlerindeki farklılıkları anlar. Bu farklılıklara uygun âdil öğrenme fırsatları düzenler. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Öğretmen tr_TR
dc.subject Yeterlilik tr_TR
dc.subject Tanıma tr_TR
dc.subject Öğrenci tr_TR
dc.title Öğretmenlerin öğrencilerini tanıma yeterliği tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/eğitim fakültesi/temel eğitim bölümü/sınıf eğitimi anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 109875 tr_TR
dc.identifier.volume 5 tr_TR
dc.identifier.issue 58 tr_TR
dc.identifier.startpage 63 tr_TR
dc.identifier.endpage 67 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster