Examination of the learning outcomes of an english language teaching preparatory class curriculum in terms of higher-order thinking skills

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Başarır, Fatma
dc.date.accessioned 2024-06-25T11:25:09Z
dc.date.available 2024-06-25T11:25:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.isbn 978-975-507-307-1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/8449
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject English curriculum tr_TR
dc.subject Learning outcomes tr_TR
dc.subject Higher-order thinking skills tr_TR
dc.title Examination of the learning outcomes of an english language teaching preparatory class curriculum in terms of higher-order thinking skills tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal 10th International Congress on Curriculum and Instruction tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/yabancı diller yüksekokulu/yabancı diller bölümü/yabancı diller anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 45675 tr_TR
dc.identifier.startpage 1312 tr_TR
dc.identifier.endpage 1317 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster