Covid-19 pandemi döneminde biyosensörler ve pazarlama iletişim aracı olarak gazeteler: Nevşehir örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Acar, Neşe
dc.contributor.author Soysaldı, Furkan
dc.date.accessioned 2022-07-01T07:02:22Z
dc.date.available 2022-07-01T07:02:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.isbn 978-605-4163-51-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/7402
dc.description.abstract 1 Aralık 2019 tarihinde Çin'in Hubei bölgesinin başkenti olan Vuhan'da ortaya çıkan ve Türkiye’de ilk vakası 11 Mart 2020 tarihinde görülen ve insanoğlunun endişe, merak ve korku duymasına neden olan bu durumun sebebine SARS-COV-19 ismi verilmiştir. Aynı zamanda bu süreç Dünya Sağlık Örgütü tarafından küresel etkisi nedeniyle PANDEMİ olarak ilan edilmiştir. Belirsizlik, korku ve endişenin hakim olduğu bu süreçte hayatın idamesi için insanlığın birtakım önlemler alması gerekmektedir. Bilgi verme, eğitim, güdüleme gibi birçok farklı işlevi yerine getiren kitle iletişim araçlarında yer verilen medya içerikleri müşterilerle iletişimin doğru bir şekilde yürütülmesi açısından önem taşımaktadır. Müşterilerle iletişim sağlanan kitle iletişim araçlarından biri de gazetelerdir. Bu çalışmanın amacı, Nevşehir'de faaliyet gösteren yerel gazetelerde Covid-19 pandemi döneminde pandemi haberlerinin nasıl sunulduğunu ve okuyucuya nasıl aktarıldığını analiz etmektir. Çalışma 11 Mart 2020-10 Nisan 2020 tarihleri arasında Covid-19 ile ilgili yapılan haberleri kapsamaktadır. Yöntem olarak içerik analizi kullanılan çalışmada, haberler, konu, başlık ve kapsam olarak kategorilere ayrılarak değerlendirilmiştir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Yayınları No: 32 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Pazarlama tr_TR
dc.subject Pazarlama İletişimi tr_TR
dc.title Covid-19 pandemi döneminde biyosensörler ve pazarlama iletişim aracı olarak gazeteler: Nevşehir örneği tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal 750. yıl Hünkâr Hacı Bektaş Veli anma ve armağan kitabı tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/meslek yüksekokulu/pazarlama ve reklamcılık bölümü/halkla ilişkiler ve tanıtım pr. tr_TR
dc.contributor.authorID 107216 tr_TR
dc.identifier.volume 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 55 tr_TR
dc.identifier.endpage 64 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster