Hizmet içi eğitim algısının işgörenlerin öğrenme motivasyonu üzerindeki etkisi: Bodrum örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Mahmutoğulları, Duygu
dc.contributor.author Şahin Perçin, Nilüfer
dc.date.accessioned 2016-08-10T07:39:06Z
dc.date.available 2016-08-10T07:39:06Z
dc.date.issued 2015-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/169
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, Bodrum’daki beş yıldızlı otel işletmelerindeki işgörenlerin hizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonlarına etkisini ortaya koymaktır. Bunun için Bodrum’daki beş yıldızlı otel işletmeleri incelenmiş ve 360 işgörenden veri toplanmıştır. Toplanan veriler ilgili yöntemlerle analiz edilmiştir. Yapılan analizlere göre üst düzey yöneticilerin hizmet içi eğitim algısı ve öğrenme motivasyonları daha yüksek bulunmuştur. Ayrıca insan kaynakları departmanında çalışan işgörenlerin öğrenme motivasyonun daha yüksek olduğu görülmüştür. Yapılan analizler sonucunda hizmet içi eğitim algısının öğrenme motivasyonu üzerinde etkisi olduğu saptanmıştır. tr_TR
dc.description.abstract The aim of this study is to reveal the effect of in service training perception of hotel employees on their motivatin to learn. Thus, 5 star hotels located in Bodrum were chosen and data were collected from 360 employees. Data gathered were analyzed using statistical programme. It has been found that the level of in service training perception and learning motivation of top managers is higher than other employees. Besides, human resources department employees have a higher level of in service training perception. Also, in service training perception has an effect on motivation to learn. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Hizmet içi eğitim algısı tr_TR
dc.subject Öğrenme motivasyonu tr_TR
dc.subject In Service Training Perception tr_TR
dc.subject Motivation to Learn tr_TR
dc.title Hizmet içi eğitim algısının işgörenlerin öğrenme motivasyonu üzerindeki etkisi: Bodrum örneği tr_TR
dc.title.alternative The effect of in - service training perception on employees' motivation to learn: A case report of Bodrum tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.contributor.authorID TR54525 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster