dc.contributor.author |
Cingi, Mehmet Akif |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-06T05:51:51Z |
|
dc.date.available |
2024-02-06T05:51:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-10 |
|
dc.identifier.citation |
Cingi, M. A. (2023). Etkileşimli Kitap Okuma Uygulamalarının Çocukların Çevre Bilinci Kazanımına Etkisi. İçinde Çağlar & Aydınlı (Ed.), Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar (s. 43–57). İKSAD Publishing House. |
tr_TR |
dc.identifier.isbn |
978-625-367-363-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/8398 |
|
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
İKSAD Publishing House |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Etkileşimli kitap okuma |
tr_TR |
dc.subject |
Okul öncesi |
tr_TR |
dc.subject |
Çevre bilinci |
tr_TR |
dc.title |
Etkileşimli kitap okuma uygulamalarının çocukların çevre bilinci kazanımına etkisi |
tr_TR |
dc.type |
bookPart |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Okul Öncesi Eğitimde Çok Disiplinli Çalışmalar |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
26152 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
0000-0003-0584-7297 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
43 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
57 |
tr_TR |