İnanç, gastronomik öğeler ve destinasyon pazarlaması ilişkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Belber, Burcu Gülsevil
dc.contributor.author Güneren, Ebru
dc.date.accessioned 2023-01-17T06:18:24Z
dc.date.available 2023-01-17T06:18:24Z
dc.date.issued 2022-10-20
dc.identifier.citation Belber, B.G. ve Güneren, E. (2022). İnanç, Gastronomik Öğeler ve Destinasyon Pazarlaması İlişkisi, İçinde Gastronomi Alanında Tematik Araştırmalar II (9-19), Editör: Yener Oğan, Çizgi Kitabevi. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/8009
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Çizgi Kitabevi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title İnanç, gastronomik öğeler ve destinasyon pazarlaması ilişkisi tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Gastronomi Alanında Tematik Araştırmalar II tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-7586-4407 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0003-2669-4402 tr_TR
dc.contributor.authorID 39378 tr_TR
dc.identifier.startpage 9 tr_TR
dc.identifier.endpage 19 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster