dc.contributor.author |
Öztürk, Adnan |
|
dc.contributor.author |
Yumuk, Yurdanur |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-29T09:39:58Z |
|
dc.date.available |
2021-12-29T09:39:58Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-28 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/6208 |
|
dc.description.abstract |
8.Uluslararası Antalya Kum Heykel Festivali’ne katılan ziyaretçilerin
festivale yönelik algılarını ve söz konusu algının festivali tekrar ziyaret etme ve
diğerlerine tavsiye etme üzerindeki etkilerini ölçmek amacıyla gerçekleştirilen
çalışmada ziyaretçilerin festivale yönelik algılarının olumlu yönde olduğu
belirtilmektedir. Ziyaretçilerin milliyet ve festival tecrübesi değişkenlerine göre
festival algılarında anlamlı farklılıklar tespit edilmiştir. Festival tecrübesi açısından,
festivali ilk kez ziyaret edenler festivali daha önce ziyaret edenlere göre daha olumlu
algıya sahiptir. Aynı zamanda yabancı katılımcıların yerli katılımcılara göre daha
olumlu bir algıya sahip oldukları görülmektedir. Ayrıca festival algısının festivali
başkalarına tavsiye etme ve tekrar ziyaret etme niyeti üzerinde etkili olduğu elde
edilen bulgular arasında yer almaktadır. Alan araştırmasının Uluslararası Antalya
Kum Heykel Festivali ile sınırlı olması ise çalışmanın temel kısıdını temsil
etmektedir |
tr_TR |
dc.description.abstract |
It is indicated that the perceptions of the visitors of 8.International Antalya
Sand Sculpture Festival is positive in the study performed to reveal the perceptions
of visitors about the festival and the effect of the perception on revisiting and
recommending intention to the others. In terms of festival experience and nationality
variables, the perceptions of visitors about the festival reveal significant differences.
First time visitors’ perception sabout the festival is more positive than experienced.
At the same time foreign visitors have the most positive perceptions about the
festival among the nations. Another research finding about the study is the effect of
festival perceptions on the intention of recommendation to the others and revisit.The main reason for the paucity of study is the field research is limited with
International Antalya Sand Sculpture Festival. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Festival turizmi |
tr_TR |
dc.subject |
Festival imajı |
tr_TR |
dc.subject |
Kum heykel festivali |
tr_TR |
dc.subject |
Antalya |
tr_TR |
dc.subject |
Festival tourism |
tr_TR |
dc.subject |
Festival image |
tr_TR |
dc.subject |
Sand sculpture festival |
tr_TR |
dc.subject |
Antalya |
tr_TR |
dc.title |
Uluslararası Antalya kum heykel festivaline yönelik algının başkalarına tavsiye etme ve tekrar ziyaret etme niyeti üzerine etkisi |
tr_TR |
dc.title.alternative |
The effect of the perception about international Antalya sand sculpture festival on revisiting and recommending intention to the others |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankırı Karatekin Üniversitesi/Ilgaz turizm ve otelcilik yüksekokulu/turizm rehberliği bölümü/turizm rehberliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
35893 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
6 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |