dc.contributor.author |
Gül, Kibar |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-18T14:43:52Z |
|
dc.date.available |
2021-11-18T14:43:52Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/5745 |
|
dc.description.abstract |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi ve Nevşehir Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile Fen ve teknoloji öğretmenlerine yönelik laboratuvar eğitimi düzenlenecektir. Bu eğitime ilimizden seçilecek 20 fen ve teknoloji öğretmeni katılacaktır. Öğretmen seçimi için başvuru formu doldurulacaktır. Projeye katılmak isteyen öğretmenler üniversitemize gelip bizzat başvuracaktır. Değerlendirme sonucunda katılmaya hak kazananlar bilgilendirilecektir. Seçilen öğretmenler en az 13 saat laboratuvar eğitimi alacaktır. 13 deney gerçekleştirilecektir. Bu sayede öğretmenlerin becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir. Ayrıca bu proje ile öğretmenlerin araştırma ve öğrenme motivasyonlarını arttırmak hedeflenmektedir. Proje dâhilindeki eğitimleri, alanında yetkin eğitimciler verecektir. Üniversitede görevli akademisyenlerle Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda görevli öğretmenler arasındaki işbirliğinin arttırılması da amaçlardan biridir. Dersler sabah ve öğleden sonra gerçekleşecektir. Her seansta iki adet deney ve eğitim gerçekleşecektir. Üç günde toplam on iki deney yapılacaktır. Deney aralarında tartışma ortamları yaratılarak faaliyetler üzerine konuşulacak ve öğretmen fikirleri alınacaktır. Proje bitiminde öğretmenlere katılım sertifikaları takdim edilecektir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.relation.isversionof |
0000-0002-9590-1439 |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Fen ve teknoloji; Öğretmen eğitimi; Uygulamalı eğitim; Laboratuvar |
tr_TR |
dc.title |
Fen ve teknoloji öğretmenlerine yönelik laboratuvar uygulamaları |
tr_TR |
dc.type |
project |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
112579 |
tr_TR |