dc.contributor.author |
Eren, Duygu |
|
dc.contributor.author |
Kın, Sinem |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T06:32:27Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T06:32:27Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/4960 |
|
dc.description.abstract |
Bu çalışmanın amacı mobil turist rehberi uygulamalarından duyulan memnuniyeti
belirlemek ve turistlerin mobil turist rehberi uygulamalarının verdiği hizmetten ne
derece memnun olduklarını ortaya koymaktır.
Alan araştırmasının kapsamına Muğla ilini ziyaret eden yerli turistler dâhil edilmiştir.
Örnekleme yöntemi olarak yargısal örnekleme yöntemi tercih edilmiş, veriler anket
yoluyla elde edilmiş ve verilerin analizi için merkezi eğilim ölçüleri gibi istatistiksel
analiz yöntemleri kullanılmıştır.
Araştırmanın sonucunda Muğla ilini ziyaret eden yerli turistlerin mobil turist rehberi
uygulamalarını tekrar kullanma niyetlerinin yüksek ve olumlu olduğu incelenmiştir.
Sonuç olarak mobil turist rehberi uygulamalarının turistlerin memnuniyet düzeylerini
ve gelecekte mobil turist rehberi uygulamalarını tekrar kullanma niyetlerini etkilediği
görülmektedir. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
The aim of this study is to determine the Satisfaction from tourist guide mobile
applications and demonstrate to what extent tourists are satisfied with the services
these mobile applications offer.
The field study included local tourists visiting the province of Muğla. Judgement
sampling method was utilized as the sampling method; the data were collected
through questionnairres and for data analysis, statistical analysis methods such as
central tendency measures were used.
The study indicated that local tourist visiting Muğla have high and positive intentions
to use tourist guide mobile applications again. As a result, it can be seen that tourist
guide mobile applications have an effect on the satisfaction levels of tourists and
their intentions to use these applicatıons again in the future. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Turist rehberi |
tr_TR |
dc.subject |
Mobil turist rehberi |
tr_TR |
dc.subject |
Turist memnuniyeti |
tr_TR |
dc.title |
Turistlerin mobil turist rehberi uygulamalarına ilişkin memnuniyetlerin belirlenmesi: Muğla ilinde bir uygulama |
tr_TR |
dc.title.alternative |
The determination of tourist satisfaction regarding tourist guide mobile applications: A study in the province of Muğla |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
58873 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
78 |
tr_TR |