Turizm sektöründe çalışan personelin, turistik tüketicilerle yaşadıkları iletişim sorunları ve çözüm önerileri: çekirdek Kapadokya örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Belber, Burcu Gülsevil
dc.date.accessioned 2021-09-14T06:35:14Z
dc.date.available 2021-09-14T06:35:14Z
dc.date.issued 2020-03
dc.identifier.uri https://www.akademisyen.com/tr/aybak-2020-mart/iletisimde-guencel-calismalar-aybak-2020-mart.html?search_query=Iletisimde+Guncel+Calismalar&results=77
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/4822
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Akademisyen kitabevi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Turizm sektöründe çalışan personelin, turistik tüketicilerle yaşadıkları iletişim sorunları ve çözüm önerileri: çekirdek Kapadokya örneği tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal İletişimde güncel çalışmalar tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-7586-4407 tr_TR
dc.contributor.authorID 39378 tr_TR
dc.identifier.startpage 111 tr_TR
dc.identifier.endpage 130 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster