dc.contributor.author |
Ardıç Yetiş, Şule |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-22T07:30:45Z |
|
dc.date.available |
2021-06-22T07:30:45Z |
|
dc.date.issued |
2015-12 |
|
dc.identifier.citation |
Ardıç Yetiş, Ş. (2015). Termal otel işletmelerinde deneyimsel pazarlama yaklaşımı.
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi, 17(29), 90-98. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://dergi.kmu.edu.tr/userfiles/file/Aral%C4%B1k2015/11m.pdf |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/2866 |
|
dc.description.abstract |
Günümüzde termal oteller için sadece işlevsel (sağlık, dinlence, canlılık, tedavi) hizmet boyutları yeterli olmamakta, farklılaşmak için çaba harcamak
gerekmektedir. Bu çaba sunulan ürün ve hizmetlerin duygusal (hedonik) ve fonksiyonel (akılcı) boyutlarının ortaya çıkarılması ile oluşan deneyimlerdir.
Deneyimsel pazarlama yeni bir kavramdır ve turizm işletmeleri pazarlama stratejilerinde deneyimlerin kullanılabileceği en önemli hizmet sektörlerinden
biridir. Deneyimsel pazarlama ile termal otel işletmeleri müşteri memnuniyeti ve sadakati sağlamayı amaçlamaktadırlar. Bu nedenle, termal otel işletmelerinin
gelecekteki başarısının termal otel misafirlerine istediği tüketici deneyimini yaratabilmesindeki gücüne bağlı olduğunu belirtmek yanlış bir ifade olmayacaktır.
Bu çalışmada deneyim ve deneyimsel pazarlama kavramlarına ilişkin yapılan detaylı literatür taraması ile termal otellerdeki deneyimsel pazarlamaya yönelik
yaklaşımlarına değinmek amaçlanmaktadır. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Nowadays, only the functional dimension of service (health, leisure, vitality, and treatment) is not sufficient for thermal hotels and efforts have been
made to differentiate. These efforts are experiences which have been uncovered products and services offered hedonic and rational dimensions. Experiential
marketing is a new concept and experience of marketing strategies used for tourism management is one of the most important service sectors. Thermal hotels
with experience marketing are aimed to provide customer satisfaction and loyalty. Therefore, it is not wrong expression that the future success of thermal
hotels is depend on power of creating the experience which customer experience of thermal hotels wanted. In this study is aimed that a detailed literature
search about experience and experience marketing is referred to perspective of experience marketing in thermal hotels. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Karamanoğlu Mehmet Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Deneyim |
tr_TR |
dc.subject |
Deneyim ekonomisi |
tr_TR |
dc.subject |
Deneyimsel pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
Termal oteller |
tr_TR |
dc.subject |
Termal otel deneyimleri |
tr_TR |
dc.subject |
Experience |
tr_TR |
dc.subject |
Experience economy |
tr_TR |
dc.subject |
Experiential marketing |
tr_TR |
dc.subject |
Thermal hotels |
tr_TR |
dc.subject |
Experiences in thermal hotels |
tr_TR |
dc.title |
Termal otel işletmelerinde deneyimsel pazarlama yaklaşımı |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Experıential marketıng approach in thermal hotels |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
56949 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
17 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
29 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
90 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
98 |
tr_TR |