dc.contributor.author |
Yavuzer, Hasan |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-17T11:06:50Z |
|
dc.date.available |
2021-06-17T11:06:50Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/2681 |
|
dc.description.abstract |
2007 yılında açılan Nevşehir Üniversitesi yeni açılan üniversiteler arasında
hem fiziki hem de akademik açıdan hızla büyüyen ve hızla gelişen genç bir
üniversitedir. Çağdaş üniversiteler arasında hızlı ve gelişmiş teknolojik bir eğitim
anlayışı içerisinde yer alamaya başlamış olan Nevşehir Üniversitesi’nin bünyesine
kattığı yeniliklerden biri de bilgi teknolojileri vasıtası ile yürütülen uzaktan eğitim
programıdır.
Bu çalışmada Nevşehir Üniversitesinde ilk defa 2012-2013 eğitim öğretim
yılı Güz döneminde ve bazı dersler için uygulanan uzaktan eğitimden beklenen
başarı grafiği araştırılmıştır. Bu amaçla, uzaktan eğitim alan öğrencilere anket
çalışması uygulanarak bu öğrencilerin memnuniyetleri, beklentileri ve sorunları
tespit edilmiştir. Elde edilen veriler sosyolojik bir bakış açısıyla değerlendirilmiş,
tespit edilen sorunların çözümü ve başarı grafiğinin artırılması için öneriler
getirilmiştir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Üniversite |
tr_TR |
dc.subject |
Nevşehir |
tr_TR |
dc.subject |
Öğrenci |
tr_TR |
dc.subject |
Eğitim |
tr_TR |
dc.subject |
Uzaktan eğitim |
tr_TR |
dc.subject |
Bilgi teknolojileri |
tr_TR |
dc.title |
Nevşehir Üniversitesindeki uzaktan eğitime sosyolojik bir bakış |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Nevşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/fen-edebiyat fakültesi/sosyoloji bölümü/kurumlar sosyolojisi anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
116822 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
131 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
154 |
tr_TR |