dc.contributor.author |
Aktepe, Vedat |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T09:40:56Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T09:40:56Z |
|
dc.date.issued |
2004-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/2192 |
|
dc.description.abstract |
Öğretmenin öğrenciyi tanınmasının eğitim-öğretimde başarıyı artırdığı yönünde genel bir kanı vardır. Eğitim ve
öğretim müfredatları öğrenci boyutu vurgulanarak hazırlanır. Öğrencinin yaşı, çevresi, ilgi alanları bu sistemde
önemlidir. Öğrenciye verilecek bilgiler, öğrencinin daha önceki eğitimine, nasıl yetiştiğine ve onun şartlarına uygun
hazırlanır. Kısaca öğrenci merkezli bir eğitimde, öğrenci sistemin temelidir.
Öğretmen öğrencilerini çeşitli özellikleriyle (fiziksel, sosyo-ekonomik, zihinsel, duygusal ve psiko-motor) tanır. Bu
özelliklerine uygun öğrenme deneyimleri yaratır. Öğrencilerin öğrenme biçimlerindeki farklılıkları anlar. Bu farklılıklara
uygun âdil öğrenme fırsatları düzenler. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Öğretmen |
tr_TR |
dc.subject |
Yeterlilik |
tr_TR |
dc.subject |
Tanıma |
tr_TR |
dc.subject |
Öğrenci |
tr_TR |
dc.title |
Öğretmenlerin öğrencilerini tanıma yeterliği |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/eğitim fakültesi/temel eğitim bölümü/sınıf eğitimi anabilim dalı |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
109875 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
5 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
58 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
63 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
67 |
tr_TR |