Kamu görevlilerinin kurumsal itibar algılarının kamu hizmet motivasyonlarına etkisi: Nevşehir ilçe belediyeleri üzerine bir araştırma

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Arslan, Mustafa
dc.contributor.author Karacaoğlu, Korhan
dc.date.accessioned 2021-06-02T08:07:50Z
dc.date.available 2021-06-02T08:07:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Arslan M. ve Karacaoğlu K., (2017), Kamu görevlilerinin kurumsal itibar algılarının kamu hizmet motivasyonlarına etkisi: Nevşehir ilçe belediyeleri üzerine bir araştırma, YEBKO 7, Adana, Türkiye. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1983
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı, kamu görevlilerinin kurumsal itibar algılarının hizmet motivasyonları üzerindeki etkisinin ortaya konulmasıdır. Çalışmanın verileri Nevşehir iline bağlı ilçe belediyelerinde çalışan toplam 80 memur üzerinden, yüz yüze gerçekleştirilen anket tekniği yardımıyla toplanmıştır. Çalışmanın bulgularına göre, belediyelerdeki kamu görevlilerinin, kurumlarını itibarlı algıladıkları, hizmet motivasyon düzeylerinin de yüksek olduğu tespit edilmiştir. Çalışanların kurumsal itibar algılamaları ile hizmet motivasyonları arasında orta düzeyde ve olumlu yönde bir ilişkinin olduğu belirlenmiştir. Ayrıca kamu çalışanlarının algıladıkları itibarın düzeyinin hizmet motivasyonlarının % 1 ’lik kısmını açıkladığı bulgusuna ulaşılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract The purpose of the current study is to examine the effect of municipal officers’ corporate reputation perceptions on their public service motivation. The sample of the study consists of 80 municipal officials employed in district municipalities of Nevşehir. The data was gathered through face to face questionnaire technique. According to the findings, the municipal officials consider that their institutions are reputable and also the levels of their public service motivation are high. The results reveal that there is a middle level positive correlation between corporate reputation and public service motivation. It has also been found that the level of reputation perceived by public employees explains 18% of service motivations. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher YEBKO tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kurumsal itibar tr_TR
dc.subject Kamu hizmet motivasyonu tr_TR
dc.subject Corporate reputation tr_TR
dc.subject Public service motivation tr_TR
dc.title Kamu görevlilerinin kurumsal itibar algılarının kamu hizmet motivasyonlarına etkisi: Nevşehir ilçe belediyeleri üzerine bir araştırma tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.relation.journal YEBKO tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, iktisadi ve idari bilimler fakültesi, işletme bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 243974 tr_TR
dc.contributor.authorID 38935 tr_TR
dc.identifier.startpage 29 tr_TR
dc.identifier.endpage 29 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster