dc.contributor.author |
Özgener, Şevki, |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-26T08:23:58Z |
|
dc.date.available |
2021-05-26T08:23:58Z |
|
dc.date.issued |
1998-01-05 |
|
dc.identifier.citation |
Özgener, Ş. (1998). Öğrenen Organizasyon Anlayışı ile Toplam Kalite Yönetimi Anlayışı Eşdeğer mi, Standart Dergisi, 442, 50-55. |
tr_TR |
dc.identifier.issn |
1300-8366 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.11787/1697 |
|
dc.description.abstract |
Bu Çalışma Öğrenen Organizasyon Anlayışı ile Toplam Kalite Yönetimi Anlayışını kıyaslayarak iki anlayışın ortak yönleri ve farklılıkları üzerinde durur. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Öğrenen Organizasyon, Toplam Kalite Yönetimi |
tr_TR |
dc.title |
Öğrenen organizasyon anlayışı ile toplam kalite yönetimi anlayışı eşdeğer mi ? |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
A-5730-2018 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
0000-0002-9290-0596 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
3193 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
50 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
55 |
tr_TR |