Sosyal medyanın destinasyon tercihine etkisi: Kapadokya örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Belber, Burcu Gülsevil
dc.contributor.author Yıldırım, Enes
dc.contributor.author Duman, Damla
dc.date.accessioned 2023-01-17T06:17:05Z
dc.date.available 2023-01-17T06:17:05Z
dc.date.issued 2022-12-30
dc.identifier.citation Belber, B.G., Yıldırım, E. ve Duman, D. (2022). Sosyal Medyanın Termal Turizm Talebine Etkisi, İçinde Dijitalleşme-II (171-191), Editör: Prof. Dr. Mehmet Baş, Doç. Dr. İnci Erdoğan Tarakçı, Dr. Öğr. Üye. Ramazan Aslan, Efe Akademi Yayınları. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/8008
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Efe Akademi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Sosyal medyanın destinasyon tercihine etkisi: Kapadokya örneği tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal DİJİTALLEŞMA-II tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi/turizm fakültesi/turizm işletmeciliği bölümü/turizm işletmeciliği anabilim dalı tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0002-7586-4407 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0003-1638-7716 tr_TR
dc.contributor.authorID 0000-0001-6667-3214 tr_TR
dc.contributor.authorID 39378 tr_TR
dc.identifier.startpage 171 tr_TR
dc.identifier.endpage 191 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster