Otel işletmelerinde kat hizmetleri personelinin hijyen kurallarına ilişkin davranışları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Kale, Emine
dc.date.accessioned 2021-09-28T10:30:45Z
dc.date.available 2021-09-28T10:30:45Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri tez.yok.gov.tr
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/5317
dc.description.abstract Hijyen, otel işletmeleri için sağlıklı bir ortamın oluşturularak müşteri memnuniyetinin sağlanması açısından önem arzeder. Otellerde temiz ortamın oluşturulması ile görevli olan kat hizmetleri personelinin işlerini yürütürken hem kendi sağlıkları, hem de müşterilerin sağlığı açısından bir takım hijyen kurallarına dikkat etmeleri gereklidir. Hijyen kurallarına uyulması; yeterli temizliğin sağlanması, çöp kontrolü, haşere kontrolü, koku kontrolü, yeterli aydınlatma ve havalandırmanın yapılması, kişisel temizlik, kazaların önlenmesi ve vücudun doğru kullanılması açısından önemlidir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Anadolu Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/restrictedAccess tr_TR
dc.subject Otel işletmeleri tr_TR
dc.subject Kat hizmetleri tr_TR
dc.subject Otel personeli tr_TR
dc.title Otel işletmelerinde kat hizmetleri personelinin hijyen kurallarına ilişkin davranışları tr_TR
dc.title.alternative Housekeeping staffs behaviours towards hygiene rules in hotel management tr_TR
dc.type conferenceObject tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Turizm fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 112031 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster