Turizm pazarlamasında yeni yaklaşımlardan seçmeler

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Yılmaz, İbrahim
dc.date.accessioned 2021-06-23T08:47:41Z
dc.date.available 2021-06-23T08:47:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2951
dc.description.abstract Kitap, tarihsel süreçte pazarlama anlayışında yaşanan gelişmelerin hem turizm sektörüne hem de çeşitli düzeylerde verilen turizm eğitimine ve akademik turizm camiasına yansımalarından yola çıkılarak hazırlanmıştır. Kısaca bilgi verilen bu süreçte, turizm hareketlerine katılan insanların sayısının belli istisnalar dışında gün geçtikçe arttığı vurgulanmaktadır. Dönemler itibariyle sayıları gittikçe artan bu insanların ihtiyaç, istek ve taleplerinde, tüketim alışkanlıklarında farklılaşmalar ve çeşitlenmeler ortaya çıktığı ve turizmde daha fazla söz sahibi olmak isteyen ülkeler için bu değişime ayak uydurmanın daha önemli hale geldiği ifade edilmektedir. Turizm destinasyonlarının ve bu destinasyonlarda faaliyet gösteren turizm işletmelerinin turizm pazarlarında meydana gelen değişime uygun pazarlama yaklaşımları geliştirmelerinin bir zorunluluk haline geldiği belirtilmektedir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Jomat tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject turizm pazarlaması tr_TR
dc.subject yeni yaklaşımlar tr_TR
dc.title Turizm pazarlamasında yeni yaklaşımlardan seçmeler tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Jomat tr_TR
dc.contributor.department NEVÜ, Turizm Fakültesi, Turizm Rehberliği Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 166953 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster