Eğitim ve göç: Okul iarecilerinin Suriyeli öğrencilerle imtihanı

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author UĞURLU, Mevlüt
dc.date.accessioned 2021-06-13T19:27:58Z
dc.date.available 2021-06-13T19:27:58Z
dc.date.issued 2018-12-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/2437
dc.description.abstract Ülkemizde bulunan sığınmacı çocukların eğitimi meselesi Türkiye devletinin ve sivil toplum yapısının önünde ciddi bir mesele olarak durmaktadır. Daha uzunca bir süre ülkemizde kalacakları anlaşılmış olan Suriyelilerin şu an ve ilerleyen zamanda birlikte yaşama tecrübesi edinmeleri ve ülkenin ulusal çıkarları lehine hareket etmelerini sağlamanın bir yolu da eğitimden geçmektedir. Ancak göçle gelen kitlenin eğitime entegrasyonu birçok nedenden sorunlu hale gelmektedir. Bu nedenlerden bir tanesi eğitimi koordine etmekle görevli idarecilerin sığınmacılara yönelik önyargılı bakış açısıdır. Bu çalışmada bu bakış açısının meydana gelmesinin nedenleri, arka planı ve eğitim sürecine yansıması sahadaki verilerle desteklenerek açıklanmaya çalışılmaktadır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Sığınmacı öğrenciler, idareciler, eğitim, geçici koruma tr_TR
dc.title Eğitim ve göç: Okul iarecilerinin Suriyeli öğrencilerle imtihanı tr_TR
dc.type presentation tr_TR
dc.relation.journal Ortadoğu’da göç hareketleri ve değişen dinamikler tr_TR
dc.contributor.department Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Sosyoloji Bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 277961 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster