Yıldırma sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım: İçsel pazarlama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Çoban, Suzan
dc.date.accessioned 2021-05-31T08:39:17Z
dc.date.available 2021-05-31T08:39:17Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Çoban, S. (2007).Yıldırma sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım: İçsel pazarlama. Verimlilik Dergisi,2, 37-54. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.11787/1869
dc.description.abstract Yıldırma, işyerinde şiddetli sosyal stres kaynağı olarak tanımlanmaktadır. Yıldırma, normal streslere benzemez, uzun süre devam eder, sistematik olarak tek kişiye hedeflenen zarar verici hareketler ile çatışma şiddetlenir. İç müşteri tatmini olarak bilinen işgören tatmini, dış müşteri tatmini kadar önemlidir. Çünkü dış müşteri tatmini iç müşteri performansına bağlıdır. Fakat iç müşteri tatminini olumsuz etkileyen birçok faktör vardır. Bu faktörierden biri yıldırmadır. Bu problem, hem iç müşteri, hem de işletme performansına zarar verir. İçsel pazarlama yaklaşımı bu problem için yapısal çözümler sunar. İçsel pazarlama uygulamaları sayesinde işgören motivasyonu geliştirilebilir ve işgörenin organizasyona katılımı hızlandırabilir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Milli Prodüktivite Merkezi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Yıldırma tr_TR
dc.subject İçsel pazarlama tr_TR
dc.subject Müşteri memnuniyeti tr_TR
dc.title Yıldırma sorununun çözümüne yönelik bir yaklaşım: İçsel pazarlama tr_TR
dc.title.alternative An approach to solving the problem of mobbing: Internal marketing tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Verimlilik tr_TR
dc.contributor.department Nevsehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi, iktisadi ve idari bilimler fakültesi, işletme bölümü tr_TR
dc.contributor.authorID 39280 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 37 tr_TR
dc.identifier.endpage 54 tr_TR


Bu öğenin dosyaları

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster